مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 13:452021-04-15سياسي

غرب دنبال تقویت جناح مذاکره کننده است/ می خواهند مذاکره را به امنیت گره بزنند


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرف غربی اقداماتی را انجام می دهند که جناح مذاکره کننده را تقویت کنند گفت: در زمان انتخابات برخی از اقدامات برای ایجاد ناامنی صورت می گیرد تا مذاکرات را به امنیت گره بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مقام معظم رهبری در یزد فرمودند که همان دولتی که تعلیق ها را پذیرفته باید برود تعلیق ها را بردارد ادامه داد: این تعلیق ها دیکته سه کشور طرف مذاکره بود، با روی کار آمدن دولت نهم تعلیق ها برداشته شد و بلافاصله کشورهای خارجی پرونده را به شورای حکام بردند بدون اینکه دولت نهم هیچ اطلاعی از موضوع پرونده هسته ای داشته باشد.

عباسی خاطرنشان کرد: آنچه آژانس در سال 2011 نوشته و یا مکتوب کرده مشخص می کند و می گوید با مسأله ایران قبل از سال 2003 مشکل داشته که مربوط به دوره ریاست جمهوری خاتمی، هاشمی و موسوی است.

وی ادامه داد: اما متأسفانه یک جریان سیاسی در کشور ما همه مشکلات را گردن دولت نهم و دهم انداخته است به طوری که مقصر مناقشات با آژانس و دیگر کشورها، دولت نهم عنوان شده و استفاده نهایی را از موضوع کردند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این موضوع استراتژیک را به ملعبه و تسویه حساب سیاسی تبدیل کردند، چون دولت را از دست داده بودند، با موضوع هسته ای دولت نهم و دهم را تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب دنبال تقویت جناح مذاکره کننده است/ می خواهند مذاکره را به امنیت گره بزنند

غرب دنبال تقویت جناح مذاکره کننده است/ می خواهند مذاکره را به امنیت گره بزنند