مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-15سياسي

کوتاهی هیچ فردی در زمینه پیگیری مطالبات مردم پذیرفته نمی شود


پیگیری مطالبات مردم تا رسیدن به نتیجه مطلوب وظیفه ای است که همه باید در تحقق آن تلاش کنند و کوتاهی هیچ فردی در این زمینه پذیرفته نمی شود.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: پیگیری مطالبات مردم تا رسیدن به نتیجه مطلوب وظیفه ای است که همه باید در تحقق آن تلاش کنند و کوتاهی هیچ فردی در این زمینه پذیرفته نمی شود.

جلسه ملاقات مردمی در فرمانداری ورامین که عصر پنجشنبه 26 فروردین ماه با حضور حسین کاغذلو، توسلی معاون برنامه ریزی، میری مدیر روابط عمومی و نمایندگان ادارات برگزار شد، مسائل 8 نفر از شهروندان بررسی و فرماندار دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

فرماندار ورامین در این جلسه با تأکید بر حضور مسئولان بین مردم گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها برای خدمت رسانی به مردم تعریف شده و باید از این فرصت در جهت رفع نیازهای مادی و معنوی مردم استفاده کرد.

کاغذلو افزود: مسئولان لازم است تا در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید مشکلات مردم را احصا کرده و با برنامه مناسب در صدد رفع آن بر آیند.

وی تکریم ارباب رجوع را اولویت مسئولان اعلام کرد و افزود: پیگیری مطالبات مردم تا رسیدن به نتیجه مطلوب وظیفه ای است که همه باید در تحقق آن تلاش کنند و کوتاهی هیچ فردی در این زمینه پذیرفته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی هیچ فردی در زمینه پیگیری مطالبات مردم پذیرفته نمی شود

کوتاهی هیچ فردی در زمینه پیگیری مطالبات مردم پذیرفته نمی شود