مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-15سياسي

کارگزاران دولتی باید متخصص و کارآمد باشند/ دولت از صندوق های قرض الحسنه حمایت کند


خداوند در آیه 277 سوره بقره داستان معرفی طالوت به عنوان رهبر قوم بنی اسراییل را مطرح می کند زیرا از نظر علم و توانایی اجرایی برتری داشت بنابراین کسانی که متصدی امور می شوند هم باید توانایی اجرایی خوبی داشته باشند و هم برای حل مسائل راه حل داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم در بیان نکات تفسیری جزء دوم قرآن کریم با موضوع ویژگی هیأت دولت اسلامی در آیین ترتیل خوانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: دولت اسلامی دولتی است که اهل مبارزه با رشوه خواری و حذف ساختارهای فسادزا باشد.

عضو از سلاح اتمی استفاده کرده است.

حاج ابوالقاسم با تأکید بر اینکه ایران همواره به اخلاق و آداب اسلامی پایبند بوده و هست، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، کشور عراق حدود 600 بار حمله شیمیایی به خاک ایران انجام داد و بیش از 10 هزار نفر شهید شدند ولی بر اساس اسناد سازمان ملل هیچ گاه ایران از ابزار شیمیایی استفاده نکرد.

وی سومین ویژگی دولت اسلامی بر اساس آیات جزء دوم قرآن کریم را ضرورت حمایت و توسعه صندوق های قرض الحسنه دانست و گفت: خداوند در آیه 245 سوره بقره مردم را به قرض دادن به همدیگر دعوت کرده و فرموده است کسی که به دیگری قرض بدهد گویا به خدا قرض داده است و پاداش عظیمی خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاران دولتی باید متخصص و کارآمد باشند/ دولت از صندوق های قرض الحسنه حمایت کند

کارگزاران دولتی باید متخصص و کارآمد باشند/ دولت از صندوق های قرض الحسنه حمایت کند