مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:452021-04-15سياسي

بررسی وضعیت حجاب و عفاف در قم


اعضای ستاد عفاف و حجاب حوزه های علمیه در دیدار با آیت ‎الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم وضعیت حجاب و عفاف قم را مورد بررسی و راهکارهایی را برای رفع مشکلات ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، اعضای ستاد عفاف و حجاب حوزه های علمیه ظهر امروز با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) دیدار کردند.

آیت الله سعیدی طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به تمام مسلمانان اظهار کرد: تکلیف مدار بودن رمز موفقیت در کارها و اعمال ما خواهد بود حتی اگر افراد دیگر هیچ توجهی به این مباحث و معانی نداشته باشند ما باید به رسالت خود عمل کنیم.

وی اضافه کرد: نماز نخواندن دیگران در نماز خواندن شخص مؤمن هیچ تاثیری ندارد چراکه نماز خواندن یک تکلیف شخصی و شرعی است.

امام جمعه قم گفت: گاهی اوقات با یک حرکت ما می توانیم دل هایی را به سمت کار و هدف الهی جلب کنیم که این عبادت در راه خداست اما اگر بتوانیم و انجام ندهیم در درگاه الهی مسئول هستیم.

وی افزود: وقتی قبول کردیم هدایت مردم یک عبادت است بعد از آن باید بپذیریم که عبادت قوانین، مقررات، مستحبات، واجبات و ابتلائاتی دارد که باید کامل رعایت شود و در کارهای اجتماعی نیز اگر این نکات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت حجاب و عفاف در قم

بررسی وضعیت حجاب و عفاف در قم