مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-15سياسي

ثبت نام معنادار بانوان روستایی متقاضی کرسی شوراها در شهرستان دنا+آمار


تعداد 464 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرده اند که این بار زنان رکوددار ثبت نام در این انتخابات شدند.

- عبدالحمید پناهی فرماندار دنا از ورود قابل توجه جوانان و افراد تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در شهرستان دنا خبر داد و گفت: 464 نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان دنا ثبت نام کردند.

 پناهی گفت: نظام ما برگرفته از مردمسالاری دینی بوده  و امروزه بیش از هر زمان دیگر با توجه به شرایط حساس منطقه ای و جهانی حضور مردم در انتخابات نیاز بوده و همین مردم هستند که در شرایط سخت پشتیبان کشور ایران اسلامی هستند.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دنا اظهار داشت: 123 روستا در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 90 روستا  شرایط ثبت نام انتخاب شورای اسلامی را دارند که با توجه به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبان در مجموع 78 روستای شهرستان انتخابات شورای اسلامی برگزار می گردد.

پناهی گفت: در بخش مرکزی از 27روستا 24 روستا دارای شرایط برگزاری انتخابات بوده و در بخش  پاتاوه از 63 روستا 54 روستا دارای شرایط برگزاری انتخابات هستند که این  بار بانوان رکوددار ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا بوده و از مجموع این 26 نفر 14 نفر در بخش مرکزی و 12 نفر در بخش پاتاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام معنادار بانوان روستایی متقاضی کرسی شوراها در شهرستان دنا+آمار

ثبت نام معنادار بانوان روستایی متقاضی کرسی شوراها در شهرستان دنا+آمار