مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-15سياسي

روزه گرفتن در بارداری


همه مراجع تقلید بر این عقیده هستند روزه گرفتن زنان باردار در ماه رمضان واجب نیست و اگر خانوم باردار احساس کند روزه داری به جنین و خودش آسیب می رساند.

- عصر ایران - وقتی به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم این سوال برای اکثر مادران باردار به وجود می آید که آیا می توانند در دوران بارداری روزه بگیرند یا روزه گرفتن برای سلامتی آن ها مضر خواهد بود؟ در این بخش قصد داریم در مورد روزه گرفتن در بارداری صحبتی داشته باشیم تا شما را به جواب سوالاتتان برسانیم پس با ما در ادامه همراه باشید.

خب هر چیزی قواعد و اصول خودش را دارد ، بارداری نیز هم زمان خاصی برای روزه گرفتن دارد که به جنین آسیب نمی رساند و مجاز هم در ماه هایی است که به هیچ وجه نباید خانم های حامله روزه بگیرند.

روزه گرفتن طبق احکام شرعی همه مراجع تقلید بر این عقیده هستند روزه گرفتن زنان باردار در ماه رمضان واجب نیست و اگر خانوم باردار احساس کند روزه داری به جنین و خودش آسیب می رساند روزه بر مادر واجب نیست و روزه های قضا را می تواند در زمان های دیگری بگیرند یا اگر امکان این کار وجود ندارد “کفاره” روزه قضا برای هر روز را با غذا دادن به فرد نیازمند بدهند.

روزه داری مادران باردار در سه ماهه اول طبق تحقیقات انجام شده روزه داری در سه ماهه اول بارداری توصیه نمی شود و بهتر است زنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزه گرفتن در بارداری

روزه گرفتن در بارداری