مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-15پزشكي

وزیر بهداشت: روزهای کرونایی سختی را پیش رو داریم


نمکی وزیر بهداشت مهم ترین اولویت در وضعیت کنونی ویروس کرونا را وفاق و همدلی مسئولان، یکدلی در مدیریت استان، پرهیز از سیاست زدگی و تن ندادن به امواج سیاسی دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضعیت همه گیری ویروس کرونا در هفته آینده نسبت به امروز به مراتب سخت تر خواهد شد به نحوی که با روزهای بسیار سخت و دشواری از نظر شیوع ویروس و آمار ابتلا مواجه خواهیم شد.

دکتر سعید نمکی روز پنجشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار داشت: امروز با موج سنگین کرونا مواجه ایم بنابراین باید خود را برای درگیری با سنگین ترین مهاجمان بیولوژیک جهان آماده کنیم هر چند این موضوع را با یکسری رصد ها و اصول علمی قبل از نوروز 1400 پیش بینی و در مکاتبه هایی هشدار داده شده بود.

وی با بیان اینکه امروز زمان زانو زدن مقابل هیچ مشکلی نیست، اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس درس ایستادگی به ما آموخت و اینجا هم باید ثابت کنیم که با وجود فشارها و تحریم هایی که نظام سلامت را محاصره کرده، مشکل را به زانو درخواهیم آورد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر چند امروز با ویروس خشن و مهاجم تری نسبت به سال گذشته مواجه ایم، اما نسبت به سال 99 آورده و داشته های ارزشمند بیشتری داریم چرا که اوایل سال گذشته شناخت ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: روزهای کرونایی سختی را پیش رو داریم

وزیر بهداشت: روزهای کرونایی سختی را پیش رو داریم