مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-15پزشكي

دلیل موفقیت برخی کشورها در مهار کووید19


آخرین آمارها نشان می دهد که 86 درصد واکسن های تولیدی کووید 19 در دنیا را کمتر از 10 کشور جهان استفاده می کنند که عمدتا همین کشورهای سرمایه دار هستند.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: آخرین آمارها نشان می دهد که 86 درصد واکسن های تولیدی کووید 19 در دنیا را کمتر از 10 کشور جهان استفاده می کنند که عمدتا همین کشورهای سرمایه دار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دکتر سید جعفر حسین، نماینده جدید سازمان جهانی بهداشت در ایران دیدار و گفتگو کرد.

دکتر علیرضا رییسی در این دیدار گفت: کووید 19 به دنیا نشان داد که نظام بهداشت و حوزه سلامت دنیا نباید استاتیک عمل کند بلکه باید در برابر چنین معضلاتی قدرت دینامیک بالایی داشته باشد تا بتواند مراقب بیماری های نوپدید باشد.

وی افزود: حتی طرح هایی که در رابطه با سیستم های نظام بهداشت و پاسخ به حوادث در دنیا تدوین شده بود در پاندمی کووید19 خیلی کارآمد نبود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه نقش سازمان جهانی بهداشت در هماهنگی نظام های سلامت دنیا نیاز به بازتعریف دارد، ادامه داد: نظامات پیشرفته CDC و NHS آمریکا و انگلیس هم در برابر این پاندمی کم آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل موفقیت برخی کشورها در مهار کووید19

دلیل موفقیت برخی کشورها در مهار کووید19