مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-15اقتصادي

اَبَر پروژه ستاد فرمان امام در عسلویه/ 25 هزار شغل ایجاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، از بین دو رشته کوه گذراندیم و برای به ثمر رسیدن این ابر پروژه از دانش بومی در 18 استان استفاده کردیم و 250 سازنده در آن دخیل بودند.

نوذری با اشاره به دستاوردهای محیط زیستی این پروژه گفت: این طرح به بهبود محیط زیست کمک قابل توجهی می کند، دراین مجتمع 500 هزار مترمکعب گاز دی اکسیدکربن از گاز طبیعی گرفته می شود و گاز سالم تری به دست مردم خواهد رسید و شعله آبی تری خواهند داشت، همچنین در محرومیت زدایی از منطقه محروم مهر و عسلویه همراه اندازی این پروژه نقش به سزایی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: میزان خوراک ورودی این مجموعه روزانه 75 میلیون مترمکعب معادل تولید گاز در سه فاز پارس جنوبی و تولیدات آن سالانه 3.

3 میلیون تن انواع ال پی جی و کاندنسیت است که دو میلیون تن از این محصولات (اتان، بوتان، میعانات شیرین و پروپان) صادر خواهد شد که مبلغ قابل توجه یک میلیارد دلار ارزآوری در سال برای کشور خواهد داشت.

رییس هیئت مدیره شرکت پالایش پارسیان سپهر افزود: فرآورده های استحصال شده در این پروژه پیش ازاین در گاز خانگی می سوخت و تبدیل به آلاینده ها می شد اما از امروز این گازهای گران قیمت جداسازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اَبَر پروژه ستاد فرمان امام در عسلویه/ 25 هزار شغل ایجاد شد

اَبَر پروژه ستاد فرمان امام در عسلویه/ 25 هزار شغل ایجاد شد