مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-15فناوري

کلاهبرداری با ترفند ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت


ارسال پیامک و تبلیغات در فضای مجازی باعنوان ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت می تواند به سرقت اطلاعات هویتی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی منجر شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بروز مشکلات اقتصادی در حوزه کسب وکار و بعد از اعلام دولت مبنی بر اعطای کارت اعتباری سهام عدالت، برخی از افراد سودجو با طراحی سایت ها و درگاه های جعلی، سعی دارند با شیوه های مختلف و بهره بردن از مهندسی اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کنند.

وی افزود: در این شیوه از کلاهبرداری، مجرمان با ارسال پیام از طریق پیامک، ایمیل، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی تحت عنوان ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت کاربران را فریب داده و از تکمیل ظرفیت درخواست این وام خبر می دهند.

این مقام انتظامی گفت: این پیام ها حاوی لینک هایی با عنوان ثبت نام وام سهام عدالت بوده و از کاربران می خواهند تا با کلیک و ورود به صفحه یا سایت موردنظر، اطلاعات هویتی و بانکی خود را به صورت کامل ثبت کنند.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: در فرآیند ثبت نام و دریافت این وام برابر اطلاع رسانی صورت گرفته هیچ گونه نیازی به مراجعه به بانک یا سازمان های دولتی نیست، فقط لازم است از طریق اینترنت بانک و زیر سامانه طراحی شده درخواست خود را در یکی از بانک های عامل که از طرف نهادهای دولتی معرفی و تأیید شده اند به ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت

کلاهبرداری با ترفند ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت