مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-15سياسي

اجرای 73 برنامه شاخص طی ماه رمضان در خراسان جنوبی


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 73 برنامه فرهنگی و اجتماعی شاخص طی ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو قرمز شدن شهرها اجرا کردن برخی از برنامه ها سخت تر شده ولی تلاش می کنیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم، جامعه از برنامه های معنوی این ماه محروم نماند.

رضایی با اشاره به تشکیل 16 کارگروه برای تدوین و اجرا کردن برنامه های ماه مبارک رمضان ادامه داد: از جمله این کارگروه ها می توان به کارگروه آموزش، کارگروه کودک و نوجوان، کارگروه مسجد، کارگروه بانوان، کارگروه قرآنی، کارگروه اهل سنت، کارگروه مبلغین، کارگروه هیأت های مذهبی و تشکل های دینی، کارگروه کتاب و کارگروه تبلیغات محیطی اشاره کرد.

وی گفت: در ذیل این کارگروه ها پویش ها و برنامه هایی چون جشن اولین مهمانی، پویش مهمان امام حسن (ع) هستیم، پویش مهرواره محله همدل، افطاری وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی، معرفی چهره های قرآنی، پویش کتابخوانی، پویش خدمت بی منت، پویش شعر قدس با همکاری حوزه هنری و بسیاری از برنامه های دیگر برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه ها مهرواره محله همدل است، بیان کرد: این جشنواره از ماه مبارک رمضان با هدف امید بخشی و ایجاد همدلی در بین مردم و توده های جامعه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 73 برنامه شاخص طی ماه رمضان در خراسان جنوبی

اجرای 73 برنامه شاخص طی ماه رمضان در خراسان جنوبی