مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-15پزشكي

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور منصوب شد


 با حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سید امیر محمد مرتضویان به عنوان رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه منصوب شد.

-  با حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سید امیر محمد مرتضویان به عنوان رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، طی حکمی از سوی دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه دکتر مرتضویان به عنوان رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه منصوب شد.

در این حکم آمده است: پیرو ابلاغ سرپرستی شماره 100/9272 مورخ 1399/9/12 و با توجه به مصوبات جلسه مورخ 1400/1/21 شورای عالی انستیتو و به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور و رییس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور منصوب شد

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور منصوب شد