مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-15سياسي

آغاز جزءخوانی آیات وحی در حرم شاهچراغ (ع)


همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مراسم جزءخوانی و ترتیل خوانی آیات وحی بدون حضور مخاطب و به صورت پخش زنده از شبکه های سیما در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد.

- ایسنا/فارس همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مراسم جزءخوانی و ترتیل خوانی آیات وحی بدون حضور مخاطب و به صورت پخش زنده از شبکه های سیما در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در این باره گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا، برنامه های حرم شاهچراغ (ع) بدون حضور مخاطب و در بستر فضای مجازی و یا شبکه های سیما اجرا می شوند.

حجت الاسلام احمد سلامی، مهم ترین برنامه رمضانیه این ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را برپایی مراسم جزءخوانی و ترتیل خوانی آیات وحی به صورت روزانه برشمرد و اظهار کرد: این برنامه در ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 11 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه در سالن دارالعباده حرم مطهر بدون حضور مخاطب برگزار می شود که به صورت مستقیم از شبکه استان فارس و شبکه 4 سیما پخش می شود.

او خاطرنشان کرد: ویژه برنامه ضیافت قرآنی در شب های آسمانی که ویژه حزب خوانی قرآن کریم توسط دانشجویان و دانش آموزان است در طول ماه مبارک رمضان با همکاری شورای قرآن و عترت استان در بستر فضای مجازی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جزءخوانی آیات وحی در حرم شاهچراغ (ع)

آغاز جزءخوانی آیات وحی در حرم شاهچراغ (ع)