مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-15سياسي

روایت رییس سابق سایت هسته ای نطنز از اخراج مسئولان و دانشمندان هسته ای


وقتی دولت عوض شد یک روز عده ای از سازمان به سایت آمدند و گفتند باید 5 نفر از معاونان سایت را بیرون کنی! من گفتم شما یک دلیل بیاورید سریعا معاونانم را عوض می کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، دانشجویان بسیجی دانشکده فیزیک دانشگاه تهران نشستی را برای بررسی عملکرد هشت ساله سازمان انرژی اتمی با حضور مجید خوانساری رییس سابق سایت هسته ای نطنز برگزار کرد.

رییس سابق سایت هسته ای نطنز در این نشست در جمع دانشجویان دانشگاه تهران گفت: بنده سال 83 به عنوان مسئول گروه فرآیند وارد سایت نطنز شدم.

در آن زمان غنی سازی 3.

5 درصد را انجام دادیم هرچند در همان زمان عده ای خیلی تلاش کردند که غنی سازی به 3.

5 در صد نرسد ، رییس وقت سازمان انرژی اتمی مجددا برگشتم و حدود دو ماه به عنوان معاون بهره بردار و بعد مدیرعامل وقت پس از حمله ویروس استاکس نت استعفا داد و مدیرعامل سایت نطنز و کمی بعد تا حدود 5 سال مدیرعامل سایت نطنز و فردو بودم.

خوانساری با اشاره به اخراج کارکنان و دانشمندان هسته ای در این سال ها درخصوص دلایل این اتفاق اظهار کرد: من مدیرعامل سایت نطنز بودم وقتی دولت عوض شد یک روز از سازمان عده ای به سایت آمدند و گفتند باید 5 نفر از معاونان سایت را بیرون کنی! من گفتم شما یک دلیل بیاورید بنده سریعا معاونانم را عوض می کنم، حتی خطاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رییس سابق سایت هسته ای نطنز از اخراج مسئولان و دانشمندان هسته ای

روایت رییس سابق سایت هسته ای نطنز از اخراج مسئولان و دانشمندان هسته ای