مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-15دانش

مقاله مشترک پژوهشگر دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه Inha کره جنوبی منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مقاله پژوهشی مشترک مهدی شایان نصر، دانشجوی مقطع کارشناسی مهندسی نفت در دانشگاه حکیم سبزواری در قالب همکاری بین المللی با پروفسور چویی، - مقاله پژوهشی مشترک دانشجوی مهندسی نفت دانشگاه حکیم سبزواری با پروفسور چویی، استاد دانشگاه Inha کره جنوبی در مجله بین المللی Elsevier – Journal of Molecular Liquids به چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مقاله پژوهشی مشترک مهدی شایان نصر، دانشجوی مقطع کارشناسی مهندسی نفت در دانشگاه حکیم سبزواری در قالب همکاری بین المللی با پروفسور چویی، استاد دانشگاه Inha کره جنوبی در مجله بین المللی Elsevier Journal of Molecular Liquids به چاپ رسید.

در این مقاله تأثیر نانوسیال حاوی Nitrogen-doped graphene quantum dot برای افزایش برداشت از مخازن ماسه سنگی و کربناته نفتی تبیین شده است.

در این مقاله پس از بررسی تاثیر نانوسیال پیشنهادی در غلظت های مختلف بر روی کشش سطحی و ترشوندگی سنگ مخزن، آزمایش های سیلاب زنی در مغزه های ماسه سنگی و کربناته انجام شده و نتایج نشان می دهد که درخصوص سنگ های کربناته، هر دو عامل پیش گفته و در خصوص ماسه سنگ ها، فقط عامل اول در ازدیاد برداشت از مخازن نفتی تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله مشترک پژوهشگر دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه Inha کره جنوبی منتشر شد

مقاله مشترک پژوهشگر دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه Inha کره جنوبی منتشر شد