مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-15اقتصادي

افتتاح «بزرگترین طرح استحصال اتان کشور» توسط ستاد اجرایی فرمان امام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز حسن روحانی رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی فاز نهایی مجتمع استحصال اتان پارسیان با ظرفیت ورود 75 میلیون مترمکعب گاز در روز را افتتاح کرد.

- افتتاح بزرگترین طرح استحصال اتان کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام طرح ملی و عظیم اتان گیری از گاز طبیعی در شهرستان مُهر استان فارس و عسلویه بوشهر توسط ستاد اجرایی فرمان امام به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، صبح امروز حسن روحانی رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی فاز نهایی مجتمع استحصال اتان پارسیان با ظرفیت ورود 75 میلیون مترمکعب گاز در روز را افتتاح کرد.

نوذری رییس هیئت مدیره شرکت پالایش پارسیان سپهر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم گفت: باید دراین لحظه از اقدام دکتر مخبر بابت پذیرش ریسک ورود به این پروژه پر ریسک تشکر و قدردانی کنیم که حمایتهای ایشان در این 6 سال باعث شد بتوانیم باوجود سخت ترین تحریمها ، این طرح ملی را با کمک و ارتقای دانش بومی به سرانجام برسانیم.

وی افزود:همه مردم بدانند که ستاد در پروژه ای ورود نمیکند که مردم و بخش خصوصی از پس انجام آن بربیایند ، این پروژه با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری و ریسک پذیری بالا انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح «بزرگترین طرح استحصال اتان کشور» توسط ستاد اجرایی فرمان امام

افتتاح «بزرگترین طرح استحصال اتان کشور» توسط ستاد اجرایی فرمان امام