مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-15اقتصادي

تصویب بسته سیاستی برگشت ارزهای صادراتی


صادرکنندگانی که نسبت به فروش ریالی کالاهای صادراتی در بازه زمانی 22 فروردین 97  تا شانزدهم مرداد همان سال به عراق و افغانستان اقدام کرده و ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت نکرده اند، - تا آخر فروردین فرصت دارند نسبت به رفع تعهدات ارزی مربوطه اقدام کنند.

بانک مرکزی اعلام کرد: بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های 1400-1397 در جلسه کمیته ماده (2) مصوب شورای عالی هماهنگی اقتصادی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی بانک مرکزی، با تشکیل جلسه کمیته ماده( 2 ) چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در تاریخ 21 فروردین ماه سال جاری در بانک مرکزی، بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های 1400-1397 به تصویب رسید.

یکی از مهمترین بندهای این بسته ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال 1397 اعلام شده و در ذیل آن امده است: صادرکنندگانی که نسبت به فروش ریالی کالاهای صادراتی در بازه زمانی 22 فروردین 97 تا شانزدهم مرداد همان سال به عراق و افغانستان اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به ثبت اطلاعات فروش ریالی خود در سامانه جامع تجارت اقدام نکرده اند، حداکثر تا آخر فروردین امسال فرصت دارند تا با ثبت اطلاعات فروش ریالی خود در سامانه جامع تجارت، نسبت به رفع تعهدات ارزی مربوطه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بسته سیاستی برگشت ارزهای صادراتی

تصویب بسته سیاستی برگشت ارزهای صادراتی