مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-15اقتصادي

99؛ سال جهش فناوری در صنعت پتروشیمی


مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به دستاوردهای این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته افزون بر جهش دوم محصولات پتروشیمی، همزمان سال جهش فناوری در صنعت پتروشیمی نیز بوده است.

- مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به دستاوردهای این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته افزون بر جهش دوم محصولات پتروشیمی، همزمان سال جهش فناوری در صنعت پتروشیمی نیز بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی پژوهان امروز در آیین بهره برداری از دو طرح تولید کاتالیست پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین گفت: وظیفه عمده شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به عنوان زیرمجموعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ایجاد دانش فنی احداث پلنت های پتروشیمی، کاتالیست های مصرفی و مواد راهبردی مجتمع های پتروشیمی است و این مجموعه به همت دانشمندان و پژوهشگران برجسته ای که در سطح بین المللی فعالیت دارند، درسال های اخیر دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ادامه داد: این شرکت در سال 1399 برای نخستین بار، دانش فنی پلی اتیلن سنگین برای پتروشیمی تبریز را با ظرفیت 300 هزار تن، دانش فنی واحد پلی اتیلن برای پتروشیمی بوشهر را با ظرفیت 400 هزار تن، واحد تولید پروپیلن فاتح را با ظرفیت 120 هزار تن و از همه مهم تر دانش فنی طرح سه گانه تبدیل گازطبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99؛ سال جهش فناوری در صنعت پتروشیمی

99؛ سال جهش فناوری در صنعت پتروشیمی