مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-15پزشكي

ساوه در گرداب کووید 19


سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: همانطور که ویروس جهش یافته در پیک چهارم قاطعانه افراد را مبتلا می کند مردم هم باید رعایت پروتکل ها را قاطعانه در دستور کار خویش قرار دهند تا بتوان از وضعیت قرمز خارج شد.

- ایسنا/مرکزی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: همانطور که ویروس جهش یافته در پیک چهارم قاطعانه افراد را مبتلا می کند مردم هم باید رعایت پروتکل ها را قاطعانه در دستور کار خویش قرار دهند تا بتوان از وضعیت قرمز خارج شد.

دکتر محمود کریمی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه هنوز خیلی از افراد جامعه خطر پیک چهارم کرونا را درک نکرده اند، اظهار کرد: افزایش آمار مبتلایان در پیک چهارم نشان داد که به دلیل شدت بالای درگیری و قدرت زیاد سرایت، این پیک خیلی بی رحمانه تر از پیک های گذشته است.

وی با اشاره به اینکه نمودار مبتلایان به بیماری کووید 19 به صورت آسانسوری در حال افزایش است، بیان کرد: برای کاهش سرعت آسانسوری مبتلایان باید پروتکل های بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود که متاسفانه در حال حاضر میزان رعایت پروتکل ها به کمتر از 50 درصد رسیده است و اگر گشتی در سطح شهر بزنید خواهید دید که به عنوان مثال مصوبه تعطیلی مشاغل گروه 4،3،2 به درستی اجرا نمی شود و یا شاهد حجم بالای ترددهای غیرضروری مردم در پارک ها، تفرجگاهها و معابر شهری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه در گرداب کووید 19

ساوه در گرداب کووید 19