مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-15اقتصادي

تجهیز 90 درصد سایت های همراه اول روستایی نهاوند به نسل پرسرعت


بر اساس برنامه سراسری وزارت ارتباطات 90 درصد سایت های همراه اول روستایی این شهرستان تا پایان اسفند ماه گذشته به تجهیزات نسل پرسرعت مجهز شدند .

- محمدرضا صالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس آخرین برنامه ریزی و هدفگذاری کشوری وزارت ارتباطات استان همدان ملزم شد تا پایان اردیبهشت ماه سال 1400 در بخش پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول روستایی به سطح پوشش بالای 90 درصد برسد.

وی افزود: خوشبختانه در نهاوند با تلاش کارشناسان و با بهره برداری از دستگاه های نسل پرسرعت، روستاهای دره میرزا و امیرآباد و تپه علی از بخش خزل و روستای بانسره و کفراج از بخش مرکزی در اسفندماه سال گذشته این امر زودتر از مهلت تعیین شده تحقق یافت.

رییس اداره مخابرات نهاوند با بیان اینکه در نظر داریم سایر روستاهای باقیمانده نیز تا پایان اردیبهشت به تجهیزات لازم مجهز شوند اضافه کرد: در سال جدید روند ایجاد امکان فنی و تامین و نصب دستگاه مربوطه برای چند روستای دیگر در حال اقدام است.

وی گفت: از این بین روستاهای کرک علیا و سفلی از بخش کیان، روستای دارسیبه از بخش خزل و روستای برجک از بخش مرکزی تاکنون به بهره برداری رسیده اند و طرح روستاهای سیاه دره ملوسان؛ ده سرخه؛ تپه یزدان و وشت نیز در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 90 درصد سایت های همراه اول روستایی نهاوند به نسل پرسرعت

تجهیز 90 درصد سایت های همراه اول روستایی نهاوند به نسل پرسرعت