مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-15اقتصادي

توسعه صادرات جز با رونق تولید محقق نمی شود


رییس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به اینکه صادرات جز با رونق تولید محقق نمی شود، گفت: صادرات یعنی هر آنچه که یک جامعه برای طی کردن مسیر توسعه نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی طبیب زاده صبح پنجشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان بیان داشت: برای اینکه تولید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد همه قوا باید با تمام توان تلاش کنند.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: ما در استان به توسعه متوازن و پایدار در زمینه های مختلف اقتصادی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی فکر می کنیم لذا رسیدن به توسعه متوازن و پایدار تنها با محوریت صادرات شکل می گیرد.

طبیب زاده با اشاره به اینکه صادرات جز با رونق تولید محقق نخواهد شد، تصریح کرد: صادرات یعنی روابط بهره وری تکنولوژی و هر چه که یک جامعه برای طی کردن مسیر توسعه نیاز دارد بنابراین صادرات بدون توسعه متوازن و پایدار در راستای تولید امکان پذیر نخواهد بود.

وی گفت: امسال تمرکز اصلی جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی تمرکز بر پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است که در این رابطه دست یاری به سوی همه مدیران دلسوز استان دراز می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صادرات جز با رونق تولید محقق نمی شود

توسعه صادرات جز با رونق تولید محقق نمی شود