مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-15سياسي

محفل قرآنی «ربیع القرآن» آغاز شد


همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اولین نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» به صورت ملی به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار شد.

- همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، اولین نشست محفل قرآنی ربیع القرآن به صورت ملی به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، عصر چهارشنبه 25 فروردین ماه، همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان، اولین نشست محفل قرآن و عترت نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ویژه برنامه محفل انس با قرآن کریم ربیع القرآن با حضور محمدهادی ربیعی مجری کارشناس صدا و سیما، و تنی چند از مسئولین و کتابداران کشور، از طریق ارتباط تصویری با محمدرضا پور زرگری قاری بین المللی در فضای اسکای روم برگزار شد.

در ابتدای این محفل هادی ربیعی به بیان مطالبی در خصوص عبارت بسم الله پرداخت و گفت: آغاز هر کار با نام خداست و عبارت شریف بسم الله 114 بار در ابتدای سوره های قرآن کریم آمده است.

در ادامه محمدرضا پورزرگری نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال 1373 پس از تلاوت آیات 183 تا 186 از سوره بقره در تفسیر آن گفت: این آیات در مورد صیام یا روزه داری است، تقوا در این آیات به معنای خویشتن داری از گناه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل قرآنی «ربیع القرآن» آغاز شد

محفل قرآنی «ربیع القرآن» آغاز شد