مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-15سياسي

تشکیل 54 پرونده متخلفان برگزاری عزا و عروسی در هشترود


رییس دادگستری هشترود از تشکیل 54 پرونده برای متخلفان کرونایی که در ایام فاصله گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری مراسمات عزا و عروسی کرده بودند، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری هشترود از تشکیل 54 پرونده برای متخلفان کرونایی که در ایام فاصله گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری مراسمات عزا و عروسی کرده بودند، خبر داد.

رحیم استادی در گفت وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: از پرونده های رسیده به دادسرا در سال گذشته، تعداد 43 پرونده با اعلام احکام مختلف از جمله حبس و جریمه نقدی، مختومه شده و مابقی پرونده ها نیز در حال رسیدگی هستند.

وی افزود: افرادی که به هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا بی تفاوت بوده و اقدام به برگزاری مراسمات مختلف می کنند، به انجام خدمات عمومی در شهرداری، بهزیستی و بیمارستان محکوم خواهند شد.

وی اظهار کرد: تهیه ماسک و پخش در میان مردم و تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های زندانیان یکی دیگر از احکامی خواهد بود که به متخلفان و محکومان کرونایی صادر خواهد شد.

استادی با بیان این که پرونده متخلفان کرونایی شامل پرونده های کیفری می شود، اضافه کرد: تهدید بر علیه بهداشت عمومی جرم تلقی شده و با بر هم زنندگان نظم عمومی و بهداشتی برابر ماده 688 قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 54 پرونده متخلفان برگزاری عزا و عروسی در هشترود

تشکیل 54 پرونده متخلفان برگزاری عزا و عروسی در هشترود