مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-15پزشكي

افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به افزایش موارد ابتلاء به بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی گفت: شاهد افزایش قابل توجه موارد ابتلاء به بیماری کرونا در کل کشور و استان سیستان و بلوچستان هستیم و تعداد موارد ابتلاء و تعداد افراد بستری در حال حاضر در استان نسبت به هفته اول فروردین ماه سه برابر افزایش پیدا کرده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در شبانه روز گذشته 156 نفر به کرونا مبتلاء شدند و یک نفر به دلیل ابتلاء به این بیماری فوت شده است و پیش بینی می شود با افزایش موارد بستری موارد فوت ناشی از این بیماری نیز افزایش یابد.

طباطبایی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در استان سیستان بلوچستان خبر داد و افزود: متاسفانه روند درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در استان سیستان و بلوچستان به زیر 60 درصد کاهش پیدا کرده است و می تواند باعث شعله ور شدن بیشتر بیماری گردد و از همه هم استانی های عزیز درخواست می شود رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند و از حضور در اجتماعات اجتناب نمایند.

وی در خصوص اصول تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان باید از مصرف غذ های پرچرب، مصرف زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان

افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان