مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-15سياسي

مشکلات گندم کاران گلستان به رهبر معظم انقلاب منتقل شد


نماینده ولی فقیه در گلستان طی نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب مشکلات کشاورزان و تبعات ناشی از قیمت اعلام شده خرید تضمینی گندم را به معظم له اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، طی نامه ای به محضر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشکلات کشاورزان و تبعات ناشی از قیمت اعلام شده خرید تضمینی گندم را به معظم له اعلام و از ایشان درخواست صدور اوامر لازم برای حل این مشکل کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در این نامه آورده است: یکی از مشکلات اساسی کشاورزان که موجب بی رغبتی آنان در تولید می شود، قیمت اعلام شده خرید تضمینی گندم از سوی دولت محترم است.

با این قیمت کشاورزان برای کاشت این محصول اساسی بی رغبت شده و بسوی کاشت محصولات با صرفه اقتصادی بیشتر، گرایش پیدا خواهند کرد و در نتیجه نیازمند واردات بیشتر این محصول خواهیم شد.

امام جمعه گرگان افزود: درسال 1398 قیمت تضمینی خرید گندم دو هزار و 700 تومان بود و این عدد در سال 1399 به چهار هزار تومان رسید.

هر چند این قیمت نسبت به سال قبل بیش از 48 درصد افزایش یافته، ولی مورد اعتراض گندم کاران است و مشکلاتی را برای تولید این محصول اساسی بدنبال خواهد داشت؛ چرا که با افزایش قیمت جو به حدود پنج هزار و 500 تا شش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات گندم کاران گلستان به رهبر معظم انقلاب منتقل شد

مشکلات گندم کاران گلستان به رهبر معظم انقلاب منتقل شد