مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-15سياسي

فلسطین: مساله انتخابات و موانع آن در نشست شورای امنیت مطرح می شود


تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد که بخشی از نشست آتی شورای امنیت در تاریخ 22 آوریل به برچیدن موانع موجود در راه برگزاری انتخابات فلسطین اختصاص خواهد یافت.

- تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد که بخشی از نشست آتی شورای امنیت در تاریخ 22 آوریل به برچیدن موانع موجود در راه برگزاری انتخابات فلسطین اختصاص خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در گفت وگو با رادیو صدای فلسطین تاکید کرد: جلسه علنی شورای امنیت به ریاست کشور ویتنام برگزار خواهد شد و بخش مهمی از آن به کمک به مردم فلسطین و رهبری آن در برچیدن موانع هر مانعی در مقابل انتخابات فلسطین به ویژه پرونده قدس اختصاص خواهد داشت.

ریاض منصور اظهار کرد: تلاش های ما با دوستان مان در این نشست علنی بر تضمین روند انتخابات در فلسطین و سایر مسایل مربوط به اقدامات متجاوزانه اسراییل در مناطق اشغالی فلسطین متمرکز خواهد بود.

نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل درباره تاخیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به برگزاری انتخابات در قدس گفت: ما برای برگزاری انتخابات در فلسطین و قدس شرقی از هیچ کسی اجازه نمی گیریم.

ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین نیز اظهار کرد: بهتر است اسراییل آشکارا اعلام کند که در روند انتخابات هرگز دخالت نکرده و مانع تراشی نخواهد کرد و به مردم فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: مساله انتخابات و موانع آن در نشست شورای امنیت مطرح می شود

فلسطین: مساله انتخابات و موانع آن در نشست شورای امنیت مطرح می شود