مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-15پزشكي

قزوین در وضعیت سیاه کرونایی قرار گرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شاخص ریسکی که رنگ بندی استان ها براساس آن اعلام می شد عدد 4 بود و اکنون در برخی استان ها به ویژه استان قزوین شاخص ریسک به عدد 28 رسیده و وضعیت ما از قرمز به سیاه تبدیل شده است.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شاخص ریسکی که رنگ بندی استان ها براساس آن اعلام می شد عدد 4 بود و اکنون در برخی استان ها به ویژه استان قزوین شاخص ریسک به عدد 28 رسیده و وضعیت ما از قرمز به سیاه تبدیل شده است.

پیمان نامدار در قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 26 فروردین در معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر پنجاه درصد تست های کرونا از نظر راندمان در بیمارستان مثبت می شود، 40 درصد نیز بیمارانی هستند که محتمل شناخته می شوند در واقع این افراد سی تی اسکنشان علایم کووید 19 دارد ولی نتیجه تست منفی است، با این حساب آمار بستری محتمل در استان قزوین رکورد زده است.

وی افزود: رکورد بستری در تمام استان های همجوار ما به جز گیلان شکسته شده است، روز گذشته نیز بیشترین آمار بستری در استان را داشتیم به طوری که از زمان شیوع کرونا تاکنون این تعداد وجود نداشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: سرعت افزایش بستری بیشتر شده است بنابراین تمام مصوبات و تصمیم های ستاد کرونا که پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین در وضعیت سیاه کرونایی قرار گرفت

قزوین در وضعیت سیاه کرونایی قرار گرفت