مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-15سياسي

پیش آزمون سراسری قرآن و عترت در استان سمنان برگزار می شود


مسئول امور قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت:گفت: پیش آزمون سراسری قرآن و عترت، دوم اردیبهشت به منظور آشنایی داوطلبان با شیوه برگزاری آزمون سراسری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی با بیان اینکه پیش آزمون سراسری قرآن و عترت، دوم اردیبهشت از ساعت 9 صبح به منظور آشنایی داوطلبان با شیوه برگزاری آزمون سراسری برگزار می شود، ابراز کرد: علاقه مندان شرکت در این پیش آزمون می توانند از طریق سامانه quranedu.

ir نسبت به حضور در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت اقدام کنند.

وی افزود: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت طبق برنامه ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتم تا دهم اردیبهشت همزمان با 15 تا 17 رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت دو هزار و 538 نفر در استان سمنان ثبت نام کردند.

نورمحمدی افزود: ثبت نام آزمون امسال در 14 رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت (ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته های حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش آزمون سراسری قرآن و عترت در استان سمنان برگزار می شود

پیش آزمون سراسری قرآن و عترت در استان سمنان برگزار می شود