مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-15سياسي

350 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای رزمایش ایران همدل –اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال 350 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، قباد مبشری در نشست برنامه ریزی به منظور افتتاح آشپزخانه های مهدوی و برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال با حضور مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در استان و نماینده مرکز بهداشت در این نشست، گفت: در حال حاضر 45 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان هستند و از خدمات مختلفی در سال بهره مند می شوند.

  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رزمایش ایران همدل-اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال برای دومین سال پیاپی در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود، افزود: هدف ما در این رزمایش استفاده از ظرفیت های خیران و نیکوکاران در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان تحت حمایت و  خانواده های  آسیب دیده از بیماری کرونا است.

مبشری با اشاره به راه اندازی 35 آشپزخانه مهدوی در استان به منظور پخت غذا برای نیازمندان، گفت: در این ایام 350 هزار پرس غذای گرم با همراهی و مشارکت خیران با رعایت تمامی دستورات بهداشتی پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

350 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد