مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-15سياسي

قصه گشودن دریچه ای برای بیان موضوعات مختلف به روی بشر است


نخستین جلسه بیست و سومین جشنواره قصه گویی در سالن کنفرانس مجتمع آفرینش اداره کل کانون هرمزگان با حضور اعضای شورای فرهنگی و مسئولان کمیته های جشنواره برگزار شد.

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان: "قصه" گشودن دریچه ای برای بیان موضوعات مختلف به روی بشر است ایسنا/هرمزگان نخستین جلسه بیست و سومین جشنواره قصه گویی در سالن کنفرانس مجتمع آفرینش اداره کل کانون هرمزگان با حضور اعضای شورای فرهنگی و مسئولان کمیته های جشنواره برگزار شد.

پروین پشتکوهی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اهمیت و جایگاه قصه گویی، افزود: اولین قصه گو خداوند است که برای بیان فرامینش از قالب قصه استفاده شد و مطالبی بسیاری از دریچه قصص برای بشر بیان شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با اشاره به شیوه نامه جشنواره امسال تصریح کرد: شیوه نامه جشنواره چراغ راه ماست و تک تک مسئولان کمیته ها موظفند بر اساس شیوه نامه و احکام صادر شده عمل کنند.

پشتکوهی اظهار کرد: خوشحالیم که یکبار دیگر شاهد شروع جشنواره بین المللی در سطح استان هستیم و این افتخار بزرگی برای ما کانونی هاست که باوجود شرایط کرونایی این رخداد مهم فرهنگی برگزار میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه گشودن دریچه ای برای بیان موضوعات مختلف به روی بشر است

قصه گشودن دریچه ای برای بیان موضوعات مختلف به روی بشر است