مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-15پزشكي

تعداد بخش های کووید بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 7 رسید


رییس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: با افزایش 500 درصدی موارد بستری طی سه هفته اخیر ششمین بخش کووید 19 با ظرفیت 28 تخت و هفتمین بخش کووید با ظرفیت 22 تخت طی 24 ساعت در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.

- راه اندازی دو بخش کووید در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ایسنا/هرمزگان رییس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) گفت: با افزایش 500 درصدی موارد بستری طی سه هفته اخیر ششمین بخش کووید 19 با ظرفیت 28 تخت و هفتمین بخش کووید با ظرفیت 22 تخت طی 24 ساعت در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.

دکتر محمد تمدن دار صبح امروز(26 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام وضعیت بحرانی شدید گفت: با افزایش بی سابقه موارد ابتلا به این ویروس و همچنین بستری روزانه بین 40 تا 45 بیمار با تشخیص کووید ،ششمین و هفتمین بخش کووید به فاصله زمانی کمتر از 24 ساعت در این بیمارستان راه اندازی شده است که بنا به نیاز و درک موقعیت بحرانی موجود ،اقدامات لازم برای راه اندازی بخش های بستری و ویژه کووید همچنان در دست اقدام است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری کادر درمان و تمامی کارکنان بیمارستان که از زمان شروع ویروس تا کنون خالصانه خدمت کردند، تصریح کرد: در صورت عدم کنترل به موقع انتشار این ویروس، با تکمیل ظرفیت تخت های بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بخش های کووید بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 7 رسید

تعداد بخش های کووید بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به 7 رسید