مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-15سياسي

معاون حوزه علمیه: نظام مقدس، بزرگترین نعمت خدا به بشر امروز است


معاون آموزش های حوزه علمیه کشور گفت: بزرگترین نعمتی که امروزه خداوند به بشر داده نظام مقدس اسلامی است؛ زیرا دنیا، عزت، اقتدار و.

داده است که راه زندگی کردن همراه با عزت را به انسان آموزش می دهد همچنین این اندیشه توانسته است صدای مرگ کاخ های مستکبرین عالم را به گوش مردم برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست شب های بندگی با موضوع تفسیر آیات اخلاقی قرآن کریم در تبیین بیانیه گام دوم در اولین شب ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، معاون آموزش های حوزه علمیه کشور، در این نشست با اشاره به اینکه ورود به این بحث نیاز به دو مقدمه دارد، عنوان کرد: مقدمه اول بیان می کند که انسان امانت دار ودیعه های الهی اعم از جان، مال و.

است که به او داده شده است.

وی با بیان اینکه مالکیت برای خداوند است، اظهار کرد: در آیات قرآن از عبارت مال الله استفاده شده است که یعنی آنچه که در دست بندگان است فقط امانت است همچنین خداوند در قرآن از عبارت خلیفه الله استفاد می کند و می فرماید این یک مقام است و از آن به عنوان امانت یاد می کند.

وی با اشاره به اینکه امانت دار باید ظرفیت تحمل امانت را داشته باشد، ادامه داد: در روایات بیان می شود که خداوند این امانت را به همه موجودات عرضه کرد و فقط انسان ظرفیت پذیرش آن را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حوزه علمیه: نظام مقدس، بزرگترین نعمت خدا به بشر امروز است

معاون حوزه علمیه: نظام مقدس، بزرگترین نعمت خدا به بشر امروز است