مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-15اقتصادي

قوای سه گانه موانع پیش روی فعالان اقتصادی را بردارند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: حاکمیت و قوای سه گانه مجریه، قضاییه و مقننه نیز باید چالش ها، مشکلات و موانع پیش روی فعالان اقتصادی را بردارند تا زمینه تحقق شعار سال فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدکمال حسینی صبح امروز در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کردند که تحقق آن نیازمند تلاش و همراهی همه نهادها و دستگاه ها است.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان کالا و خدمات باید کالای با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند، افزود: مردم باید با خرید تولیدات داخلی از واحدهای تولیدی و تولیدات داخلی حمایت کنند.

وی اعلام کرد: حاکمیت و قوای سه گانه مجریه، قضاییه و مقننه نیز باید چالش ها، مشکلات و موانع پیش روی فعالان اقتصادی را بردارند تا زمینه تحقق شعار سال فراهم شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج یادآور شد: همدلی و همکاری مردم، مسوولان و واحدهای تولیدی قطعا به تحقق شعار کمک خواهد کرد.

حسینی اعلام کرد: معتقدیم پرداخت مالیات یک حق است و باید اخذ شود اما باید بگونه ای باشد که واحدهای بدون پروانه شناسایی و فشارهای مالیاتی بیشتر روی این واحدها باشد و واحدهایی که پروانه و مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوای سه گانه موانع پیش روی فعالان اقتصادی را بردارند

قوای سه گانه موانع پیش روی فعالان اقتصادی را بردارند