مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-15اقتصادي

ارسال رایگان و فوری اقلام سوپر مارکتی در شهر های قرمز کرونایی


با شیوع ویروس کرونا و خیز چهارم آن فروشگاه اینترنتی افق کوروش به منظور حفظ سلامت شهروندان در شهرهای وضعیت قرمز ایران ارسال محصولات سوپرمارکتی را رایگان و در کمتر از یک ساعت کرد.

سوپرمارکت اینترنتی افق کوروش با محصولات متنوع و رعایت پروتکل های بهداشتی در بسته بندی و ارسال رایگان در خدمت مشتریان عزیز است.

در افق کوروش می توانید خرید همه مایحتاج روزانه خود را بدون خارج شدن از منزل و گذراندن دوران قرنطینه، تنها با نصب اپلیکیشن اکالا یا ورود به سایت اکالا و همچنین با شماره ثابت 1536 انجام دهید و با ارسال رایگان و در کمتر از یک ساعت دریافت کنید.

با توجه به اینکه خرید اینترنتی این روزها و به خصوص با حلول ماه مبارک رمضان برای روزه داران به دلیل سختی رفت و آمد، بهترین و ایمن ترین راه برای جلوگیری و انتشار ویروس کرونا است، لذا برای حفظ جان خود و عزیزانتان از بزرگترین فروشگاه اینترنتی خریداری کنید و از گزینه ارسال رایگان بهره مند شوید.

در حال حاضر 257 شهرستان در وضعیت قرمز است.

شهرستان های کلیبر و ملکان (آذربایجان شرقی)، چالدران و سردشت (آذربایجان غربی)، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، سرعین، گرمی و مشگین شهر (اردبیل)، چادگان (اصفهان)، اشتهارد (البرز)، سیروان (ایلام)، جم (بوشهر)، قرچک و ملارد (تهران)، خانمیرزا (چهارمحال و بختیاری)، طبس (خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال رایگان و فوری اقلام سوپر مارکتی در شهر های قرمز کرونایی

ارسال رایگان و فوری اقلام سوپر مارکتی در شهر های قرمز کرونایی