مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-15اقتصادي

آزادراه ساوه-تهران-ساوه پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات حدود 800 دوربین نظارت تصویری و بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، - مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2306 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 3.

2 درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، علی اکبر آشوری، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات حدود 800 دوربین نظارت تصویری و بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در همه جاده های تهران-شمال وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال بیان کرد: در حال حاضر تردد در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

* بارش پراکنده در برخی از محورهای استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان آشوری درباره وضعیت جوی جاده ها بیان کرد: در حال حاضر بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه ساوه-تهران-ساوه پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته شد

آزادراه ساوه-تهران-ساوه پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته شد