مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-15سياسي

مساجد سنگر تواصی به حق و خدمات جهادی است


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان: مساجد سنگر تواصی به حق، خدمات جهادی و فرهنگی و مقابله با بحران هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با فعالیت شاخص اقشار مختلف مذهبی و ارکان مساجد، بسیاری از مشکلات مردم در حوزه خدمات اجتماعی، کمک های مومنانه، امداد رسانی و … با محوریت شبکه تبلیغی و تشکیل هسته ها و کارگروه های مختلف جهادی و مردمی، در مساجد مدیریت شده است.

دیلمی تصریح کرد: این جریان ها و اتفاقات مایه مباهات نظام اسلامی است لذا با توجه به اهمیت رسالت این سنگر دینی، به ویژه در بسیج مردمی برای مدیریت شرایط امروز کشور، هرگونه تصمیم گیری در خصوص چگونگی فعالیت آن، باید دارای قوام، ریشه منطقی، عقلایی و برخواسته از کارشناسی دقیق و برخواسته از تعهد، تدین و تخصص باشد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با تشریح برنامه های پیش بینی شده بیان کرد: استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان و مساجد در تحول آفرینی و ارتقاء باورهای دینی در جامعه بسیار مهم است.

وی یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان، در راستای تحقق منویات امام امت برای تحقق و امتداد زنجیره تواصی به حق و امید افزایی با محوریت تشکل ها دینی و نهادهای انقلابی و ظرفیت شبکه تبلیغی، عملیات فرهنگی و اجتماعی فصل بندگی و مهرواره محله همدل در قالب 15 کارگروه تخصصی اعم از رسانه، قرآن، هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد سنگر تواصی به حق و خدمات جهادی است

مساجد سنگر تواصی به حق و خدمات جهادی است