مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-15سياسي

محدودیت های کرونایی قزوین یک هفته دیگر تمدید شد


فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: محدودیت های کرونایی تا هفته آینده تداوم خواهد داشت، اگر ما شرایط را محدودتر کنیم ممکن است کاهش داشته باشیم، اگر می خواهیم محدودیت برداشته شود باید شرایط را محدودتر کنیم.

منوچهر حبیبی در جلسه قرارگاه مقابله با کرونا استان قزوین که امروز پنجشنبه 26 فروردین در معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تبریک ماه رمضان، تصریح کرد: امیدوارم به برکت ماه رمضان هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا از بین برود و آرامش در جامعه حاکم شود، در حال حاضر در کل دنیا، شرایط در حوزه کرونا نگران کننده است.

وی افزود: مباحثی که در قرارگاه مقابله با کرونا مطرح می شود برای پیدا کردن راه حل و راهکار است، در واقع ما به دنبال این هستیم که این موضوع را مدیریت کنیم و همه در حال تلاش هستند.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان قزوین اظهار کرد: متأسفانه ترس مردم و جامعه نسبت به کرونا از بین رفته است، علی رغم شرایط کرونایی می بینیم که مردم حاضر هستند به خاطر خرید زولبیا و بامیه یک ساعت در صف بمانند، پیش از این مردم در صف مرغ می ماندند و می گفتند توجیه اقتصادی دارد اما در همین روز آغازین ماه رمضان حریف صف حلیم و زولبیا نمی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی قزوین یک هفته دیگر تمدید شد

محدودیت های کرونایی قزوین یک هفته دیگر تمدید شد