مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 00:202021-04-14سياسي

پاسخ امام به استفتا درباره جمع آوری عکس شهدا از اتوبان قم


حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر آشتیانی به عنوان نماینده امام در ژاندارمری از امام درباره جمع آوری عکس شهدا از اتوبان قم استفتا کرد و ایشان نیز پاسخ دادند.

- در ژاندارمری بود، درباره جمع آوری عکس شهدا از اتوبان قم از امام استفتا کرده بود که امام نیز در بیست و ششم فروردین سال 68 مطابق با هشتم ماه مبارک رمضان 1409 به آن پاسخ دادند.

متن پرسش و پاسخ در ادامه آمده است: پاسخ امام به استفتا درباره جمع آوری عکس شهدا از اتوبان قم [ محضر مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی ‎ ‎ ـ روحی له الفداء سلام علیکم.

محترماً، به استحضار عالی می رسانم، بر حسب اظهارات افسران کارشناس تصادفات ‎ ‎ پلیس راه ژاندارمری جمهوری اسلامی ایران، تصاویر شهدای معظم روحانیت از ابتدای نهضت ‎ ‎ اسلامی تا پیروزی انقلاب و همچنین شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی که در کنار برادران خود با نثار ‎ ‎ جان به دیدار معبود شتافته اند در وسط بزرگراه تهران ـ قم نصب گردیده ‎[1]‎ و علی رغم اینکه از لحاظ ‎ ‎ تبلیغاتی بسیار مؤثر است و بیانگر شرکت مستقیم جامعه عزیز روحانیت در سراسر تاریخ انقلاب ‎ ‎ می باشد، لکن این تصاویر، توجه رانندگان را به خود جلب نموده و موجب بروز تصادفات زیادی ‎ ‎ گردیده و می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ امام به استفتا درباره جمع آوری عکس شهدا از اتوبان قم

پاسخ امام به استفتا درباره جمع آوری عکس شهدا از اتوبان قم