مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 20:202021-04-14بين الملل

سوریه: گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره سراقب جعلی است


وزارت خارجه سوریه ضمن رد و محکوم کردن گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره حادثه ادعایی در سراقب گفت که این سازمان با گزارش های جعلی خود به ابزاری برای اجرای برنامه های خصمانه آمریکا علیه دمشق تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برای حمله به سوریه به کنفرانس فوق الذکر ارائه داد.

این وزارتخانه با ابراز تاسف از تبدیل سازمان منع استفاده از سلاح های شیمیایی به ابزاری برای اجرای برنامه های خصمانه ایالات متحده آمریکا و متحدانش و عرصه ای برای تسویه حساب های سیاسی با سوریه گفت که سوریه از جامعه بین المللی می خواهد این ادعاهای جعلی جدید را افشا کند.

وزارت امور خارجه و مهاجران گفت: سوریه مجدداً تاکید می کند که استفاده از سلاح های شیمیایی توسط هر طرف در هر زمان و مکان را به طور جدی رد می کند و در گذشته از سلاح های شیمیایی استفاده نکرده است و اکنون هم نمی تواند از آن استفاده کند، زیرا در وهله اول این سلاح ها را در اختیار ندارد و همچنین استفاده از چنین سلاح هایی را با تعهدات اخلاقی و قانونی خود ناسازگار می داند.

سازمان منع سلاح های شیمیایی سه روز پیش با انتشار گزارشی ادعا کرد که نیروهای هوایی وابسته به دولت سوریه در حمله هوایی 4 فوریه 2018 به سراقب سوریه دست کم از یک بمب شیمیایی استفاده کردند که در نتیجه آن 12 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره سراقب جعلی است

سوریه: گزارش سازمان منع تسلیحات شیمیایی درباره سراقب جعلی است