مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 19:252021-04-14پزشكي

روزانه تست 350 نفر در دزفول مثبت می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مثبت شدن تست 250 تا 350 نفر در هر شبانه روز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول در خصوص آمار کرونا در 24 ساعت گذشته این شهرستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته متاسفانه 6 نفر در دزفول جان خود را از دست دادند و 40 نفر بستری شدند.

وی افزود: طبق مصوبه شورای تامین شهرستان و بر اساس اینکه در غروب روز های ماه رمضان شاهد شلوغی خیابان ها هستیم از امروز هیچ صنفی از ساعت 18 اجازه انجام هیچ فعالیتی نخواهد داشت و ملزم به تعطیلی هستند.

روزانه تست 250 تا 350 نفر در دزفول مثبت می شودعلی قمیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز اظهار کرد: به دلیل افزایش آمار بستری های کرونایی، شب گذشته یک بخش دیگر از بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص یافت و هم اکنون، در مجموع 14 بخش این بیمارستان به کرونا اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری از افراد با علائم حاد به بیمارستان مراجعه می کنند، گفت: شدت ابتلاء و علائم ویروس انگلیسی بسیار بیشتر از سوش های قبلی این ویروس است، ضمن اینکه در حال حاضر 160 بیمار نیز که باید در بیمارستان بستری شوند، به صورت سرپایی در حال درمان هستند؛ یعنی یک واحد در بیمارستان بزرگ دزفول شکل گرفته است و این افراد روزانه با مراجعه به این واحد، دارو های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه تست 350 نفر در دزفول مثبت می شود

روزانه تست 350 نفر در دزفول مثبت می شود