مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 19:152021-04-14پزشكي

بیماران کرونایی نباید روزه بگیرند


رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی استان کردستان با اشاره به اینکه بیماران کرونایی نباید روزه بگیرند، گفت: بهبود یافتگان کرونا که توانایی بدنی خود را به دست آورده اند با اجازه پزشک معالج می توانند روزه بگیرند.

- رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی استان کردستان بیماران کرونایی نباید روزه بگیرند ایسنا/کردستان رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی استان کردستان با اشاره به اینکه بیماران کرونایی نباید روزه بگیرند، گفت: بهبود یافتگان کرونا که توانایی بدنی خود را به دست آورده اند با اجازه پزشک معالج می توانند روزه بگیرند.

امین امینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص روزه داری در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: پیروی از یک برنامه غذایی صحیح در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط همه گیری کرونا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برخی نکات مهم تغدیه ای جهت ارتقای سلامت از سوی خانواده ها باید رعایت شود.

وی به نقش تغذیه در تقویت سیستم ایمنی بدن گریزی زد و افزود: با رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه و با استفاده از گروه های غذایی و جایگزین های آن ها، انرژی، پروتیین و ریزمغذی های مورد نیاز برای بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی نباید روزه بگیرند

بیماران کرونایی نباید روزه بگیرند