مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-14سياسي

تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در انتخابات فراهم شده است


با هدف ایجاد اطمینان در مردم برای رای دادن، اقدامات زیادی از جمله، رعایت پروتکل های بهداشتی، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده، - ایسنا/کردستان فرماندار سنندج گفت: با هدف ایجاد اطمینان در مردم برای رای دادن، اقدامات زیادی از جمله، رعایت پروتکل های بهداشتی، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده، حذف اثر انگشت برای رای گیری و افزایش شعب اخذ رای در روز 28 خرداد پیش بینی شده که تحقق این امر مستلزم همکاری و مشارکت مردم است.

یحیی نظری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فرآیند ثبت نام انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر از 20 اسفندماه سال گذشته به مدت یک هفته شروع شد و در این مدت 217 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 10 نفر به دلیل مدارک ناقص موفق به ثبت نهایی نشدند.

وی تعدا کاندیداهای ثبت نهایی شهرستان سنندج را 207 نفر اعلام کرد و افزود: حدود 19 درصد کاندیداهای این دوره انتخابات را بانوان و 81 درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند که این تعداد نسبت به دوره های قبل تفاوت زیادی ندارد.

فرماندار سنندج اعلام کرد: اگرچه تعداد نامزدهای این دوره نسبت به دوره پنجم کاهش داشته، اما ثبت نامی ها بیشتر از تعداد کرسی های مورد نیاز شهرستان سنندج و بیش از 15برابر اعضای اصلی و علل بدل مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در انتخابات فراهم شده است

تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در انتخابات فراهم شده است