مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 18:552021-04-14ورزشي

4 کشتی گیر قم روی سکوی برتر مسابقات جوانان ایران


چهار کشتی گیر مستعد استان قم با ایستادن روی سکوهای اول تا سوم در مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان ایران درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به منظور شناخت نفرات تیم اعزامی به رقابت های برون مرزی 2021 به میزبانی هیات کشتی استان کردستان در سالن آزادی شهر سنندج به انجام رسید و با درخشش چهار نماینده قم پایان یافت.

نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در حالی مشخص شدند که این انتخابی در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به انجام رسید و نماینده های قم در اوزان 55، 63، 72 و 97 کیلوگرم روی سکوهای اول تا سوم افتخار آفرینی کردند.

این رقابت ها انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان بود و در وزن 55 کیلوگرم محمدمهدی جواهری از استان قم به مقام سوم دست یافت، وزنی که در آن امیررضا ده بزرگی از هیات فارس به همراه احمدرضا ناصرپور از هیات خوزستان بالاتر از نماینده قم اول و دوم شدند.

در وزن 60 کیلوگرم محمدامین جبالی فر نماینده موفق قم در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران بود که به دیدار نهایی نیز راه پیدا کرد اما مغلوب ایمان محمدی از تیم هیات خوزستان شد و به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها بسنده کرد، وزنی که در آن نماینده های خوزستان و چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشتی گیر قم روی سکوی برتر مسابقات جوانان ایران

4 کشتی گیر قم روی سکوی برتر مسابقات جوانان ایران