مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 18:402021-04-14سياسي

چه کسانی از بهارستان سودای پاستور را دارند؟ / باز احساس تکلیف!


کمتر از یک ماه تا ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری و نزدیک به دوماه تا انتخابات 1400 زمان باقی مانده است که در این مدت کم، - چه کسانی از بهارستان سودای پاستور را دارند؟ / باز احساس تکلیف! کمتر از یک ماه تا ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است، اما در این مدت کم، افرادی علنی یا غیر علنی اعلام کاندیداتوری کرده اند که این موضوع از خانه ملت هم دور نمانده است.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- محمدمهدی احمدی: کمتر از یک ماه تا ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری و نزدیک به دوماه تا انتخابات 1400 زمان باقی مانده است که در این مدت کم، افرادی علنی یا غیر علنی اعلام کاندیداتوری کرده اند که این موضوع از خانه ملت هم دور نمانده است.

چند تن از نماینده های مجلس با اعلام کاندیداتوری حود در انتخابات 1400 در حال گرم کردن تنور انتخابات ریاست جمهوری هستند، اما سوالی که به وجود می آید این است که چه اتفاقی افتاده است که این افراد قصد دارند از پله نمایندگی مجلس پرشی به صندلی ریاست جمهوری بزنند؟ اگر بخواهیم به طور خوشبینانه به این سوال پاسخ دهیم باید به جمله معروف کاندیدای انتخابات ها اشاره کنیم احساس تکلیف کرده ام! ، اما این موضوع فراتر از یک احساس تکلیف است؛ زیرا اگر کسی احساس تکلیف می کرد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی که انتخابات آن کمتر از یکسال گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی از بهارستان سودای پاستور را دارند؟ / باز احساس تکلیف!

چه کسانی از بهارستان سودای پاستور را دارند؟ / باز احساس تکلیف!