مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-14پزشكي

شرایط همه گیری کووید 19 در هرمزگان نگران کننده است


رییس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت استان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شرایط همه گیری کووید 19 در استان نگران کننده است؛ مردم مراقب سلامتی خود باشند و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر علی حیرانی افزود: از اواسط خرداد سال 99 وارد اوج بیماری شدیم بیمارستانها مملو از بیماران مثبت کرونا شدند و مجبور شدیم تخت های زیادی به این موضوع اختصاص دهیم هر چه تعداد بیماران افزایش پیدا می کرد تعداد زیادی نیز در بیمارستان بستری می شدند تعدادی نیز بدحال و متعاقب آن تعدادی نیز فوت شدند.

وی ابراز کرد: اکنون هدف ما این است که اجازه ندهیم بیماری اوج بگیرد با پیشگیری تعداد بیماران را کم کنیم پس از اوج و همه گیری بالای خرداد و تیرماه سال گذشته وضعیت مطلوبی داشتیم اکنون هدف ما این است که نگذاریم بیماری بیش از این اوج بگیرد و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد بیماران را کم کنیم.

رییس دبیرخانه سیاست گذاری سلامت هرمزگان عنوان کرد: جای بسی افتخار است که بگوییم با همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی بعنوان بهترین استان کشور بودیم و هرمزگان بعنوان نمونه مثال زدنی در کشور بود در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا بارها از مدیریت استان و مردم تشکر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط همه گیری کووید 19 در هرمزگان نگران کننده است

شرایط همه گیری کووید 19 در هرمزگان نگران کننده است