مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 18:102021-04-14بين الملل

سرکنسول آمریکا در اربیل: الحشد الشعبی برای عراق خطرناک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرکنسول آمریکا در منطقه کردستان عراق ایران و الحشد الشعبی را برای عراق خطرناک خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی صابرین نیوز، - سرکنسول آمریکا در منطقه کردستان عراق امروز(چهارشنبه) به دنبال حمله روز گذشته به مرکز موساد در این منطقه، گفت که الحشد الشعبی برای عراق خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سرکنسول آمریکا در منطقه کردستان عراق ایران و الحشد الشعبی را برای عراق خطرناک خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی صابرین نیوز، راپ والر سرکنسول آمریکا در منطقه کردستان عراق امروز(چهارشنبه) به دنبال انتشار اخبار حاکی از وقوع حمله به نهادهای جاسوسی موساد در منطقه کردستان عراق گفت: ایران و الحشد الشعبی برای عراق خطرناک هستند.

او مدعی شد که گروه های مسلح شبه نظامی طرفدار ایران در عراق اصلا در حفاظت از نهادهای دیپلماتیک کشورها منضبط نیستند.

منابع عراقی شامگاه سه شنبه از وقوع حمله ای به مرکز اطلاعات و عملیات ویژه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در شمال عراق خبر دادند.

کانال صابرین نیوز و مرکز الاعلام المقاوم به نقل از منبعی امنیتی گزارش دادند که گروهی ناشناس اقدام به حمله به این مرکز متعلق به موساد کرده که در نتیجه آن شماری از نیروهای اسراییلی کشته یا زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکنسول آمریکا در اربیل: الحشد الشعبی برای عراق خطرناک است

سرکنسول آمریکا در اربیل: الحشد الشعبی برای عراق خطرناک است