مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-14سياسي

دوربین صدا و سیما رفتار قانون شکنان کرونایی را به تصویر کشد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیما هم می تواند با دوربین خود اعمال قانون شکنان و تجمعات خلاف قانون را پوشش دهند و آنها را به جامعه معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در یکصد و بیست و هشتمین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای این ستاد با بیان اینکه باید از توان اساتید دانشگاه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به خوبی استفاده کنیم یادآور شد: این اساتید باید به استودیو سلامت صدا و سیما بروند و برای مردم حرف بزنند و آن ها را توجیه کنند.

وی گفت: از اول هم گفتیم که صدا و سیما از این اساتید استفاده کنند الان گرفتار برخی رفتارها هستیم هر چند زمین و زمان داد می زند که تجمع ها و تشییع جنازه ها و نماز میت ها ممکن است باعث مرگ بسیاری از هم استانی ها شود اما گوش برخی ها بدهکار نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در ستاد کرونا گفت: فرماندار در این جلسه از برگزاری یک مراسم تشییع جنازه چند صد نفری در حوالی شهر یاسوج خبر می دهد، بعضی ها خیلی راحت چنین برنامه هایی را بدون اندیشیدن به عواقب آن اجرا می کنند و به هیچ وجه فکر سلامتی و جان دیگران نیستند.

وی افزود: نمی توان با یک خانواده مماشات کرد که جان چندین خانواده را به خطر می اندازد فرمانداران موظف هستند از توان نیروی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین صدا و سیما رفتار قانون شکنان کرونایی را به تصویر کشد

دوربین صدا و سیما رفتار قانون شکنان کرونایی را به تصویر کشد