مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-14ورزشي

جوانان فولاد هرمزگان با نائب قهرمانی بازگشتند


فوتسالیست های نائب قهرمان ایران، مورد استقبال گرم مسؤولان قرار گرفتند.

- تیم فوتسال جوانان فولاد هرمزگان که در رقابت های لیگ مناطق جوانان کشور نائب قهرمان شدند و به لیگ دسته اول فوتسال جوانان کشور راه یافتند، ظهر امروز در ایستگاه راه آهن بندرعباس مورد استقبال مسؤولان قرار گرفتند.

  در این آیین اسلام باوقار رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: جای تشکر دارد که فولاد و مجموعه مدیریت خوب آن دارند به انجام خواهیم داد.

اسماعیل بواشه عضو شورای شهر بندرعباس نیز ضمن تشکر از مدیریت خوب شرکت فولاد هرمزگان به خاطر حمایتشان از ورزش گفت: جای بسیار خوشحالی است که شاهد صعود جوانان این استان به لیگ دسته اول کشور هستیم و جای تبریک به مجموعه فولاد هرمزگان، هیات فوتبال و حتی کارگران زحمتکش فولاد دارد و امیدوارم که حمایت های خوب فولاد هرمزگان از ورزش هم چنان ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: صعود جوانان فولاد هرمزگان یقینا انگیزه ای برای سایر جوانان ما خواهد بود و انتظار می رود که سایر صنایع استان، مثل فولاد برای کمک به ورزش به خصوص فوتبال پا پیش بگذارند.

قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال هرمزگان هم گفت: فولاد هرمزگان نام ورزش استان را زنده نگه داشته است و امیدوارم که این حمایت ها توسط سایر صنایع هم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان فولاد هرمزگان با نائب قهرمانی بازگشتند

جوانان فولاد هرمزگان با نائب قهرمانی بازگشتند