مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-14سياسي

عدم تصمیمات قاطع از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باعث ایجاد پیک چهارم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در نامه ای به خطاب به رییس و اعضا ستادملی مبارزه با کرونا پیرامون وضعیت اسفناک موج جدید ویروس کرونا نوشت: - از ابتدای فراگیر شدن ویروس کرونا عدم وجود تصمیمات قاطع از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا جزو یکی از بزرگترین صدمات در مسیر مبارزه با این بیماری بوده و هست.

اگر نبود عنایت خداوند متعال و زحمات نیرو های جهادی بسیج مردمی در کنار آن فعالیت ایثارگرانه کادر درمان قطعاً در موج اول باید شاهد تلفات و فاجعه ای گسترده تر در کشور می بودیم.

اما اینک آن ضعف بزرگ و چندصدایی در صحبت های رییس ستاد مبارزه با کرونا و مابقی اعضا صدمات خود را بر پیکره سلامت کشور وارد کرده.

از طرفی مساوی نبودن همه افراد در برابر قانون به طوری که در جامعه اسلامی همه محدودیت ها را مختص اجتماعات مذهبی کرده و مکان های سیاحتی تفریحی و مسیر های منتهی به مکان های خوش آب و هوا همچنان در حالت عادی خود باشند، قلب دوستداران اهلبیت را نیز به درد آورده است.

سلامت جامعه را قربانی چه اهداف دین گریزانه و غرب گرایانه ای کرده اید؟ میدانید این سوء رفتار ها جدا از ضربه زدن به افکار مذهبی جامعه چه بر سلامت مردم کشور آورده است؟ چرا باید وزیر بهداشت و مابقی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا صراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تصمیمات قاطع از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باعث ایجاد پیک چهارم شد

عدم تصمیمات قاطع از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باعث ایجاد پیک چهارم شد