مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-14اقتصادي

موضع ضعیف قرارگاه مرغ در برابر قطعه فروشی/ این بار مقصر گرانی کیست؟


در حالی که قطعه فروشی مرغ در گرانی اخیر متهم اصلی بود و وزیر جهاد طی دو نامه به استانداران و وزیر صمت در خواست مقابله با آن را کرده بود، اما به یکباره با نرمش در مقابل خواسته آنها قطعه فروشی دوباره مجاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قطعه فروشی مرغ با تصمیم قرارگاه مرغ بار دیگر مجاز شد و این نگرانی را ایجاد کرده که آرامش نسبی چند روز گذشته بازار مرغ دوباره آشفته شده و قیمت ها افزایش یابد.

قطعه فروشان مرغ در گرانی اخیر نقش اصلی داشتند که قیمت مرغ تا کیلویی 45 هزار تومان هم بالا رفت و قطعات مرغ تا 68 هزار تومان هم به فروش رفت که اکنون نیز ادامه دارد.

قیمت مرغ در چند ماه گذشته بازار باثباتی نداشته و نوسانات زیادی را تجربه کرده در موج نخست گرانی که قیمت به کیلویی 45 هزار تومان هم رسیده بود، قیمت متعادل شد، اما دوباره بالا رفت و اکنون نیز که بازار نسبتا آرامی را سپری می کند، بسیاری آن را به آرامش قبل از طوفان تعبیر می کنند که اگر عوامل افزایش دهنده قیمت از جمله قطعه فروشی، دلالی، قیمت بالای نهاده، مدیریت های  جزیره ای دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی برطرف نشود، همانند سری قبل دوباره شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع ضعیف قرارگاه مرغ در برابر قطعه فروشی/ این بار مقصر گرانی کیست؟

موضع ضعیف قرارگاه مرغ در برابر قطعه فروشی/ این بار مقصر گرانی کیست؟